2/21/2016

refreshing day out





え~小雨どころではなく、ざ~ざ~でしたよ、うだつマルシェ 笑。
そんな中、びちゃびちゃに濡れたうつわを「え~よ、え~よ」と笑顔で見てくれた
お客さん達や、刺激になる作家さん達との出会いがありました。
キャンセルしなくてよかった~
唯一、工房に帰ってからの「いろいろ」がめんどかったけど 笑。
ありがとうございました、そして今度は夏にリベンジですな 笑。

The craft fair was in a pretty rubbish weather yesterday unfortunately
but I had a great day overall :)
The rain was clearing up and the sun was setting when I was driving to home.
It was absolutely beautiful and 
I had forgotten that seemingly tiny things could make people feel way happier.
I reckon I'm still ever so slightly tired and emotional but I'm refreshed anyway :)       

No comments:

Post a Comment