2/21/2014

got into a mountain again


my mom and dad

what a colours!!



There's a trap for wild boar around here!!

My dad, mom and I went into a mountain to pick some flowers 
and fruit for my 'eggy vase' but there's not much in this season of the year...
We managed to pick some tiny fruit in lovely colours
and they are perfect for the vases :D

この前、両親と山に花摘みに行ってきました。
でも、この時期に花は無く…で、代わりにいろんな色の実を取ってきました。
なかなか私の小さな花瓶にぴったりなんではないかなぁと。
いやぁ~ええ運動しました。




No comments:

Post a Comment