2/11/2014

for a next step


stuck in my car...

Look what I got! cool, isn't it??

3日間のグループ展も終了しました。
何事も無くと言いたいところですが、
在廊予定だった中日には、温暖な瀬戸内海沿いの香川でも雪。
家から出て10分くらい走ったところでもののみごとに車中軟禁でした。
1時間以上経っても10メートルも進まない
アクセル踏むと後輪がスリップ
怖すぎるんで家に帰りました。

最終日には天気晴れ。
いろんなお客さん達に出会い、話し、
作家さん達とは、休憩がてらチョコをつまみつつ
おしもネタできゃっきゃと笑いつつ情報交換もし、
ほんとうにあっという間の一日でした。

「今回の売り上げで大きめの什器を買うぞ」
という当初の計画は、残念ながら果たせそうにないですが、
物質的なものよりも、もっと大きなものを得られたグループ展でした。

The group exhibition's finished.
 I was stuck in my car because of the heavy snow 
on the day I was supposed to be at the gallery
and my work didn't sell as much as I expected...
but I got sooo much more than that from the people who I met at the exhibition
and the makers who I worked with for this exhibition!
That's for sure.

No comments:

Post a Comment