8/02/2012

what if ...

my face
paisley pattern with teeth
stamps
stamps
drawings (hair)

I studied 'textile design' before I decided to transfer to 'craft course'.
I liked it but at the same time, I found it very frustrating to design in '2-D'.

Now, I can say that it was a right decision to shift my way 
but to be honest, I was soooo scared then
and thinking 'what if this isn't my thing...what if I won't fit in the course...
what if, what if, what if...'
so unhealthy, isn't it?

クラフトコースに転科する前は、同じ大学で、テキスタイルを勉強してました。
やってることは好きだったけど、「平面にデザインすること」に、
だんだん違和感を覚えるようになり転科を決心しました。

今となっては、「正しい決断だった」って言えるけど、
正直言うと、その時は「めっちゃ不安でした。」
「もし、クラフトが自分の求めているものじゃなかったら?」
「もし、コースになじめなかったら?」
「もし、もし、もし…」
すげぇ、不健康。

No comments:

Post a Comment