8/19/2012

Are you pinning?

I've got nothing to do now
(as I said before, I've got no place to make my work and no money...)
and I'm trying to do something, such as research (just a net surfing..haha)
make sketchbook, watch telly and talk to myself...
still I am bored. 

Oh by the way, do you know 'Pinterest'?
(I didn't know actually.) 
Since I found this, I'm killing the boring time at least
and I actually really enjoy it.    

I can't help pinning!



今、作品を作るスタジオもお金も無いんで、ヒマもてあましてます。
いろいろ試してみるけど、やっぱりすぐ飽きるんですよねぇ。
リサーチしたり、スケッチブック作ったり、テレビ見たり、
独り言言ったり…

'Pinterest'って知ってます?
(私、知りませんでしたよ、はは…) 
ネット上で見つけたお気に入りの写真をネット上の自分のページ(ピンボード)
に貼り付けられる、でいろんな人がそれを見ることができると。
日本語では出来ないみたいだけれども、そこはほら、
親切&新し物好きの日本人の気質として、
いっぱい、日本語訳のサイトがあるみたいですよ。
(私、面倒くさがりやなので、説明はひかえさせていただきます)
このサイトを知って以来、いい感じでヒマつぶし出来てます。

Pinterestがとまらねぇ~!
(この言い回しを知っているあなた、お笑い好きですか?)

No comments:

Post a Comment