7/07/2012

The sweetest card I've ever had!!

My friend showed us her wedding photo and everyone went 'oohhh~'.
  Why? Because it's the sweetest wedding photo I've ever seen!
and I asked her that I want to have its copy. 

Couple of weeks later, she gave this to me.

友達が、彼女のウエディングの写真を見せてくれました。
みんな「わ~」ってなりました。
そうなったワケは、その写真、私が今まで見た数多くのウエディング写真の中で一番sweetだったからなんです。
「その写真のコピーが欲しい!」って懇願しました。

で、2,3週間後、彼女がこれをくれました。


She made a card with the photo.
How sweet is that!! xxx

その写真でカードを作ってくれました!!

No comments:

Post a Comment